Inżynier ds. Wsparcia Technicznego Sprzedaży
10776-2 , oferta aktualna do: 25.04.2025
Pracodawca:
KONE jest światowym liderem w branży wind i schodów ruchomych, dbającym o to, aby podróże były bezpieczne, wygodne i niezawodne dzięki inteligentnemu i zrównoważonemu rozwiązaniu People Flow®.
Wymagania:
  • Doświadczenie w branży dźwigowej;
  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Praktyczna znajomość norm dźwigowych;
  • Umiejętność obsługi programu AutoCAD 2D i czytania dokumentacji technicznej;
  • Doświadczenie w komunikacji z klientem zewnętrznym;
  • Kreatywność i proaktywność w rozwiązywaniu problemów;
  • Zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość systemów SAP i CRM będzie dla nas dodatkowym atutem;
  • Znajomość branży schodów ruchomych będzie dla nas dodatkowym atutem.
Obowiązki:
  • Wsparcie zespołu sprzedaży w analizie potrzeb Klienta, proponowanie rozwiązań, udział w spotkaniach z klientami;
  • Wsparcie klientów w zakresie specyfikacji rozwiązań KONE;
  • Współpraca z fabryką na etapie produkcji zamówionych komponentów;
  • Szacowanie kosztów urządzeń KONE, komponentów dźwigowych oraz szacowanie czasu dostaw;
  • Zamawianie urządzeń dźwigowych i komponentów;
  • Przygotowanie rysunków technicznych;
  • Tworzenie dokumentacji technicznej zgodnej z aktualnymi normami, wymogami bezpieczeństwa i standardami KONE.
Firma oferuje:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Bonus roczny;
  • Prywatną opiekę medyczną dla pracownika, z możliwością doubezpieczenia członków rodziny;
  • Kafeteryjny system benefitów (MyBenefit, włączając kartę Multisport);
  • Program wsparcia pracowników.
Miejsce podjęcia pracy:

Wrocław

Rodzaj zatrudnienia

umowa o pracę


Wymiar zatrudnienia:

pełny etat


Wyjazdy służbowe:

praca stacjonarna