Oferta 25 z 49
Inżynier ds. Wsparcia Technicznego Sprzedaży
10776-2
, oferta aktualna do:
25.04.2025
Pracodawca:
KONE jest światowym liderem w branży wind i schodów ruchomych, dbającym o to, aby podróże były bezpieczne, wygodne i niezawodne dzięki inteligentnemu i zrównoważonemu rozwiązaniu People Flow®.
Wymagania:
- Doświadczenie w branży dźwigowej;
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Praktyczna znajomość norm dźwigowych;
- Umiejętność obsługi programu AutoCAD 2D i czytania dokumentacji technicznej;
- Doświadczenie w komunikacji z klientem zewnętrznym;
- Kreatywność i proaktywność w rozwiązywaniu problemów;
- Zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Znajomość systemów SAP i CRM będzie dla nas dodatkowym atutem;
- Znajomość branży schodów ruchomych będzie dla nas dodatkowym atutem.
Obowiązki:
- Wsparcie zespołu sprzedaży w analizie potrzeb Klienta, proponowanie rozwiązań, udział w spotkaniach z klientami;
- Wsparcie klientów w zakresie specyfikacji rozwiązań KONE;
- Współpraca z fabryką na etapie produkcji zamówionych komponentów;
- Szacowanie kosztów urządzeń KONE, komponentów dźwigowych oraz szacowanie czasu dostaw;
- Zamawianie urządzeń dźwigowych i komponentów;
- Przygotowanie rysunków technicznych;
- Tworzenie dokumentacji technicznej zgodnej z aktualnymi normami, wymogami bezpieczeństwa i standardami KONE.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Bonus roczny;
- Prywatną opiekę medyczną dla pracownika, z możliwością doubezpieczenia członków rodziny;
- Kafeteryjny system benefitów (MyBenefit, włączając kartę Multisport);
- Program wsparcia pracowników.
Miejsce podjęcia pracy:
Wrocław
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Wymiar zatrudnienia:
pełny etat
Wyjazdy służbowe:
praca stacjonarna
Oferta 25 z 49