Oferta 4 z 31
Inżynier Wsparcia Technicznego
10820-2
, oferta aktualna do:
27.08.2025
Pracodawca:
Fluence Technology jest wiodącym producentem rozwiązań laserowych femtosekundowych, wyróżniającym się zaawansowaną technologią światłowodową. Nasza firma specjalizuje się w dostarczaniu solidnych, stabilnych i odpornych na warunki przemysłowe laserów femtosekundowych, wykorzystując innowacyjny oscylator światłowodowy, co zapewnia niezawodność działania. W Fluence jesteśmy zobowiązani do dostarczania produktów o najwyższych standardach jakości i niezawodności, przekraczając okresy gwarancji znacząco dłuższą żywotnością produktu.
Wymagania:
- rozumienie zagadnień z zakresu fizyki laserów i optyki,
- podstawowa wiedza z zakresu elektroniki,
- umiejętność czytania i pisania dokumentacji w języku polskim i angielskim,
- wysoka komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie, również na tematy techniczne,
- chęć rozwijania się i pozyskiwania nowych umiejętności,
- prawo jazdy kat. B.
- doświadczenie w serwisowaniu urządzeń optycznych i/lub elektronicznych,
- doświadczenie we wsparciu technicznych klientów B2B,
- doświadczenie w pracy w laboratorium optycznym.
Obowiązki:
Od początku:
Następnie dołączysz do działu wsparcia technicznego, gdzie Twoim głównym zadaniem będzie praca z laserami w zakresie instalacji, serwisu i integracji z innymi urządzeniami i systemami wykorzystywanymi przez klientów. Będziesz odbywać podróże służbowe - średnio 1-2 miesięcznie, głównie zagraniczne, oraz pomagać klientom zdalnie, mailowo i telefonicznie, w obszarze jak najlepszego wykorzystania laserów Fluence do ich indywidualnych i zróżnicowanych celów.
- zdobywanie kompleksowej wiedzy o tym, jak są zbudowane i jak działają produkty Fluence,
- realizacja bieżących zleceń produkcyjnych - praca w zespole przy budowie laserów femtosekundowych,
- wykonywanie pomiarów parametrów laserowych budowanych urządzeń i przygotowywanie raportów testowych, współtworzenie scenariuszy testowych,
- tworzenie i uzupełnianie elementów dokumentacji produktów, w tym dokumentacji konstrukcyjnej, instrukcji produkcyjnych i kontroli jakości, instrukcji serwisowych oraz instrukcji użytkownika
- wsparcie innych zespołów specjalistyczną wiedzą techniczną o produktach,
- instalacje i serwis produktów u klientów,
- pomoc w integracji produktów z innymi urządzeniami u klientów,
- zdalne wsparcie klientów w kwestiach wymagających specjalistycznej wiedzy technicznej o produktach Fluence.
Następnie dołączysz do działu wsparcia technicznego, gdzie Twoim głównym zadaniem będzie praca z laserami w zakresie instalacji, serwisu i integracji z innymi urządzeniami i systemami wykorzystywanymi przez klientów. Będziesz odbywać podróże służbowe - średnio 1-2 miesięcznie, głównie zagraniczne, oraz pomagać klientom zdalnie, mailowo i telefonicznie, w obszarze jak najlepszego wykorzystania laserów Fluence do ich indywidualnych i zróżnicowanych celów.
Firma oferuje:
- pracę na pełen etat,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- benefity - kartę sportową, prywatną opiekę medyczną,
- przyjazną, nieformalną atmosferę pracy,
- świetną lokalizację, niedaleko Dworca Zachodniego.
Miejsce podjęcia pracy:
Warszawa
Rodzaj zatrudnienia
umowa o pracę
Wymiar zatrudnienia:
pełny etat
Wyjazdy służbowe:
praca stacjonarna
Oferta 4 z 31